Tema: Re: Ar galima užsidėti šlagbaumą?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-06-02 22:20:45
Na mano klausimo esme ir buvo tokia - kokiu teisiniu pagrindu ir esant
kokiems atvejams galima uzsideti slagbauma. Tikejausi protingu atsakymu,
mazdaug tokiu:

1. Issiaiskinti, kam teisiskai priklauso gatve. Ta galima padaryti registru
centre arba savivaldybeje. (Beje, tamsta klausiate, kodel neatsakau, kam
priklauso gatve - jau pirmame poste aiskiai parasiau, kad nezinau)
2. Jei privati - savininkas deda slagbauma, jei valstybes (savivaldybes) -
zr. 3 punkta.
3. Eiti i savivaldybe su prasymu leisti irengi slagbauma arba uzdeti zenkla
"sunkvezimiu eismas draudziamas". Prasymui pagristi, galima pateikti tokius
argumentus, kaip a) "gadina asfalta" - kaip irodyma reiketu pateikti
nuotraukas, b) xxx
Kaip tamsta tikriausiai teisingai pastebejote, mano argumentai (traiskomi
vaikai, etc.) yra niekiniai - cia ir norejau suzinoti, kokie argumentai butu
ne niekiniai.
Is atskiru asmenu tuos auskciau isvardintus veiksmus suzinojau. Be to, tapau
tamstos frustracijos slagbaumu irenginetoju atzvilgiu auka. Kita karta
frustracija siulycau islieti kazkur kitur - pvz, kad ir lauzant eteisetai
irengtus slagbaumus arba kovojant su ju irenginetojais teismuose, bet ne
pykstant ant tu, kurie nori juos isirngti teisetai.

Deja, daugiau detaliu (tikslios vietos ir pan.) nenoriu viesinti, kadangi
procesa inicijavo ir tvarko kitas kaimynas, as nenoriu per daug kistis,
tiesiog tai, ka nori daryti jis, man atrodo ne visiskai teiseta, todel ir
klausiau cia patarimo, gal, paskaites protingu minciu, galesiu ir jam
patarti, bet perimti viso reikalo tikrai nenoriu.

Aciu visiems