Tema: Re: Ar galima usidti lagbaum?
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-31 23:05:32
kazin kaip su tais kiemais? ar galima daugiabucio gyventojams pasidaryti nuosava kiema? Jei ivaziuoja tik jie, plius zenklas (esu mates-PRIVATUS kiemas)-tai desningas klausimas-ar MOKA tiek gyventojai zemes mokesti uz ta savo kiema? Jei nemoka-koks gali buti "PRIVATUS"?   cia kalbu apie zinoma situacija-blokinis daugiabutis , netoli centro, i kurio kiema privaro visi masinu. Koki zenklą galima pastatyti? Kad gyventojai galetu ivaziuoti, tuo tarpu ju sveciai ne? Uzrakinama grandine? :)