Tema: Re: antstolių išieškojimų dydžiai ir senaties terminai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-09 12:28:18
Diskusija nenukrypo i draugo veiksmus, o nuo ju prasidejeo. Pats pradejai
pasakoti liudna istorija apie teisinga drauga, vargsus tevus ir blogus
pacanus. Kadangi tu draugas turbut pats nematai, koks tavo pasakojimas
vienasaliskas ir kaip baltais siulais siuta visa istorija. Atejes i
parduotuve pirkti duonos ir noredamas nusidereti nepradedi turbut pasakoti
reikalo nuo to, kaip badauja tavo vaikai, koks tu geras, bet taves niekas
nemyli. Sakai paprastai - turiu 2 litus, o kepalas kainuoja 4. Gal galima
atpjauti puse ? Daug aiskiau visiems. Tas pats ir cia. Pabandom taip:

aAsmuo X nuteistas pagal BK uz apysunki/sunku (?) kuno suzalojima. Teismo
sprendimas isigaliojes, jo apskusti negalima. Teismas priteise 50.000 Lt
neturtines zalos. Tuo tarpu piliecio pajamos - 250 Lt ivalidumo pensija.
Pagal CPK antstokis atima puse pensijos ir dar skaiciuoja palukanas. Ka
daryti ?

Mano atsakymo variantai, tikiuosi patars ir kiti:

1. Nedaryti nieko ir laukti kol pasikeis situacija. Jei bachuras gyvena
islaikomas tevu, realus pajamu sumazejimas gaunasi 1.30 Lt per diena. Gal
tai nera tiek daug ?
2. Tartis del skolos atidavimo tiesiai su kaltininku. Pavyzdziui, jei tie
draugai ne mistiniai, o tikri, gal gali sumesti ir paskolinti 10.000 Lt ?
Tada eiti pas kaltininka, gal kokiam normaliam tarpininkui ir klausti - tu
nori 10.000 i rankas siandien, ar 33 metus kas menesi gaydineti po 125
Litus. Gal zmogus sutiks. O kaltininkas pardaves pistika ir kitus jam
panasiai nenaudingus daiktus ziurek kokia penkias stukas per metus atiduos
draugams.