Tema: Re: Del siuksliu
Autorius: Ignas
Data: 2017-11-07 00:33:58
UK susimoki council tax'ą vietinei savivaldybei ir ramu. Jei būste niekas
negyvena - savivaldybė gali nuspręsti mokestį sumažinti, o jei negyvena ilgą
laiką - gali tą mokestį ir padidinti. Mokesčio dydis priklauso nuo būsto
vertės ir yra toks, kad palyginus su juo Lietuvos šiukšlių vežėjų
pretenzijos yra vaikučių žaidimukai.