Tema: Re: Del siuksliu
Autorius: UK
Data: 2017-10-30 16:11:38
> Siaip jau Lietuvoje iprasta praktika: atsiuncia sutarti el. p. ir jame
> prierasa, kad tipo nepasirasius, skaitysime, kad pasirasete :) Taip daro
> ESO siusdama ribu atsakomybes aktus. Grizes gali suzinoti, kad tavo el.
> skaitiklis, stovejes 30m ant trobos sienos,  iskeltas i kitoje gatves
> puseje stovincia deže ir tamsta dabar esi atsakingas uz kabeli, einanti po
> zeme skersai  visu naudojama gatvę :)

Nesamone !

Kabelis po skaitiklio iki mano grycios tada yra abonentinis, randasi mano
sklype ir be mano sutikimo niekas nieko mano zemeje nekas ir jo nepaklos !
Siuo atveju tada man greiciau atjugs elektra, kol nepasirasysiu naujos ribu
sutarties...

> Del siuksliu: galioja solidarumo principas-vienas daugiau ju ismeta, kitas
> maziau. Yra zmoniu, kurie uz siuksles moka daugiabutyje, garazu bendrijoje
> ir kolektyviniame sode. Ir nesvarbu kuriame is siu objektu si sestadieni
> uliavojai ir siuksles ismetei.

Solidarumo principa as suprantu.
Bet mano atveju niekas i e-pasta jokios sutarties neatsiunte, o atsiunte
laiska su grasinimais,
kad privalau nuvykti i ju kontora pasirasyti sutarti
arba nenuvykus jie ja pasirasys patys...

Tureciau siaip jau deti dideli skersa ant tokiu laisku !!!!