Tema: Re: Del siuksliu
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-30 17:18:05
nesupratai apie el. skaitikli

 Kabelis po saktiklio-tavo atsakomybes ribose. Kai skaitiklis prikaltas prie tavo trobos sienos-tai tiek ten to tavo  ir kabelio. Iki skaitiklio-ESO kabelis. Taciau grizes po atostogu gali isvysti, kaip skaitiklis stabuklingu budu atsidure el. dezeje, pritvirtintoje prie el. stulpo, o pastarasis stovi kitoje gatves puseje nei namas. Senojoje el . skaitiklio vietoje ESO kabelis sujungtas su taviskiu. Nieko ESO nereikia is naujo kloti! Perkeltos ribos! Kabelis po el.skaitiklio tampa tavo. ESO galvoja, kad tau tik dziaugtis, mat jie padovanojo tau kabeli, einati nuo naujosio el. skaitiklio vietos iki senosios vietos (prie namo sienos) Apie tau kliuvusia atsakomybe uz ta kabeli-ESO kukliai nutyli. Nutyli ir apie tai, kad norit ateityje tau pasididinti galinguma, turesi projektuoti galingesnio kabelio tiesima PO GATVE, jeigu dabartinis neisnesa.

Esu jau turejęs ginču su ESO, jie ten visai suserneje :)