Tema: Re: Del siuksliu
Autorius: Glebas
Data: 2017-10-30 15:23:15
2017-10-30 14:40, UK rašė:
> Jai taip uzsileisti, tai cia po metu atsiras dar kokia kontora, kuri
> pasakys, kad be mano sutikimo sudare sutarti, uz tai kad mano namas ribojasi
> su gatve,

Spėju, kad sutarties niekas nesudarinės. Tiesiog bus pateiktos sąskaitos.

> o gatveje yra lempa kuri sviecia,

Žinok jeigu namas kokioje sodų bendrijoje ir bendrija rūpinasi gatvės
apšvietimu, tai net ir negyvendamas mokėtum už tai...

> dar kokia pasakys, kad gatveje bega vanduo kai lyja,
> dar kokia pasakys, kad mano tvora uzstoja kito kaimyno namo vaizda

Taip, jeigu tvora pastatyta pažeidžiant teisės aktus, taip gali būti.

>   ir taip gali po 10metu gryzes rasti dar 10 kazkokiu sudarytu sutarciu kuriu
> as nesudarynejau !!!

Sutarčių ko gero nerasi, bet sąskaitų, kurios kilo iš fakto, jog čia
turi nekilnojamo turto, gali rasti.

> Ir cia ka visiems normalu ??? !!!
>
> Jus ka visi ant tiek atbuke ???

Turto turėjimas labai dažnu atveju kainuoja. Kuo daugiau emocijų ir
įžeidinėjimų, tuo kaina gali būti didesnė.