Tema: Re: Ar atsakingas u? kaimyno pavogt? auto???
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-21 11:16:16
na tai ir liuks. Atsiradus neadekvaciam kaimynui, teismas jam ir paaiskintu, kad tamstos durys pakankamai tvarkingos ir tinkamos, tad ju bukle nebuvo maloni opcija, pro jas isilauziant, nes isilauzt galima pro bet kurias.

Apie ka diskutuojama? Jeigu durys tinkamos (sprendzia teismas) -tai ir valio. Jeigu jas, pamirses, palikai atrakintas savaitei ir pro jas ieje vagys apiplese kaimyno garaza-teismas tamstos elgesyje gali izvelgti  nusikalstama aplaiduma. Nu ir viskas.

Turejau kaimyna. Garaze buvo visiskai tuscias, tad isvaziuodaves su masina, duris palikdavo atviras, kad grizus nereiktu lipt is masinos ir atidaryt. Visa diena durys budavo atvertos. Siena tarp jo ir manes-puse plytos, sienos virsus remiasi i medini stoga, tad nera jokios ivarzos (galima nuo virsaus plytas su kumsciu nustumdyt).  Jis mane, kad gali su savo durimis daryt ka panores, as maniau, kad jis privalo jas uzrakint isvaziuodamas.  Kaip tamsta manai? Ir kaip manytu teisejas, tamstos nuomone, vagystes atveju esant isardytai sienai?
Tvarkingai perspejau prie liudininku, kad vagystes atveju, teisejas i tai atsizvelgs, pasidare tvarkingesnis. Sarvuotu neprasiau, tik tvarkingu ir uzrakinamu :)