Tema: Re: Ar atsakingas uz kaimyno pavogt? auto???
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-20 17:16:41
taigi sakiau, kad busi kaltas, jei net kanalizacijos sulinio savame kieme neuzdengsi.

Yra toks dalykas, kaip teiseti lukesciai. BMW savininkas neturi tiketis, kad jo masina saugosi per nakti, savo zigulius uzstates. Bet jis turi teise tiketis, kad salimais esancio garazo  durys bus uzrakintos, ivertinus kad pertvarine siena yra juokinga.

P.S nukrypstat dar: draudimas mano, kad palikes masinos salone matomoje vietoje kompa, tu isprovakavai vagyste. Seniau tai nesiskaitydavo draudiminis ivykis, dabar nezinau. Tad budavo skirtumas, ka zmogelis parasydavo prapises masinoje palikta kompa:)  O jei parasydavo, kad buvo bagazineje-tai draudiminis.
Nesenai buvo teismai del detuveje paliktu masinos dokumentu, kuriuos pavoge su visa masina. Paskaityk, jei netingi.

Lai svaigsta visi kaip nori, visiems tos saules turetu uztekti :)