Tema: Re: girtam darbuotojui - 30.000 kompensacija..
Autorius: -o-o-
Data: 2009-04-23 11:20:32
as tai nustebes, kad dar yra zmoniu Lietuvoje, kurie galvoja, kad uz kokia
40-50 metu Lietuvoj bus mokamos pensijos :) Kaupk lysnus pinigelius po
pagalve kiek imanoma - va is ju tu ir gyvensi, nes pensijinius jau dabar
karpo, o kai gyventoju tendencija tokia, kad vis mazeja ir mazeja, tai is ko
moket bus? Kaupk po pagalve - nors kokia garantija.