Tema: Re: girtam darbuotojui - 30.000 kompensacija..
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-23 09:49:09
vat cia tai tru

kiek pamenu - privatus sveikatos draudimas yra 100-150lt per menesi
eiles..  kazin kiek kainuoja "valstybinis" ?

tas pats ir su pensija..
jau geriau tuos pinigus, kur sodra pasiima ir "tipo is ju pensija mokes"
idet i privatu fonda su galimybe ta fonda kaitaliot kai tik sugalvoji.

tada ziurek galesi ir i pensija anksciau iseit, nes galesi uz sukaupta
suma nusipirkt padoria pensija iki gyvenimo galo..

  O dabar gaunasi taip, kad as pensija gausiu tik 70 metu,