Tema: Re: girtam darbuotojui - 30.000 kompensacija..
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-04-22 11:35:22
Tas tai taip, liudna tik tai, kad musu sali valdo diletantai, o teismus
laimi pijokai, visai kaip SSSR laikais.
Pas mane vienas tinginys buvo priimtas bandomam laikotarpiui, po menesio
isaiskejo, kad jis tinginys, apie darbo sutarties nutraukima ji informavau
is anksto, ir diena iki sutarties nutraukimo jis pasieme biuleteni ir sirgo
pora mensiu, tada buvo atleistas ir dar gavo pinigeliu is sodros ir is manes
uz nepanaudotas atostogas. Ir as buvau jau n - tas darbdavys kuri jis taip
isdure.