Tema: Re: Vaiku pornografija - ziuretojas/turetojas
Autorius: Nitro
Data: 2017-01-03 13:06:50
Ne, cia yra labai aiskus ir objektyvus rysys.

Vaikai yra ypatingai saugomi, o ju isnaudojimas porno filmams yra ypatingai didelis zmogaus teisiu pazeidimas, todel yra persekiojami bet kaip prie to prisideje zmones - tiek tiesiogiai isnaudojantys, tiek netiesiogiai prisidedantys ziuredami tuos filmus, t.y. kurdami isnaudojimo paklausa.