Tema: Re: Isspreskite uzdavini, CK 4.83, teise nemoketi bendrijos islaidu
Autorius: objektas
Data: 2016-08-18 19:18:49
4.83 nustato atvejus kada galima NEMOKĖTI.
4.85 nustato kažką apie sprendimų priėmimą, ir nurodo, kad sprendimai
galioja visiems.

aš nieko prieš, sutinku vykdyti susirinkimo sprendimus, tačiau CK man
palieka teisę nemokėti už NEBŪTINAS išlaidas. Toliau teisėjas dar pasako
"Pažymėtina, kad pastato saugojimas yra teisėtas interesas, atitinkantis
bendrąsias savininkų teises ir interesus", bet kam to reikia, jei CK
numatė galimybes nemokėti NEPRIVALOMU išlaidų? o jis apie teises ir
interesus...nu ar nenusigrybavo?