Tema: Re: Citadele kortele su nemokamu isgryninimu visame pasaulyje
Autorius: Baterijas
Data: 2016-07-20 08:55:21
Rašiau į support'ą. Reikia prašyt emergency card. Tik niuansas, kad ant jos
vietoj tavo vardo bus parašyta Revolut, bet ar tai trūkumas nežinau.
Apie ATM nežinau nieko. Bandžiau swedbank bankomatą, tai buvo nemokamai. Dėl
JAV ir man įdomu, nes kaip tik tam ir ėmiau šitą kortelę.

"Deivis"  parašė naujienų news:nmm7v0$sou$1@trimpas.omnitel.net...

kur prašei kad atsiųstų už 15€? Nes man rašo, kad gausiu 07.30, bet jei
30 d.d. tai nespėsiu iki kelionės gaut.

Klausimas dėl ATM - kaip rasti tokius, kurie papildomai nenuima?
Kaip supratau iš forumų ATM mokesčio US išvengti nepavyksta - tik
bankinių mokesčių nėra. Įtariu tas pats bus ir pietų amerikoj, nes
kažkaip tik 2 iš 6 ATM priimdavo VISA/AMEX ir nuskaičiuodavo link 8€ už
išėmimą, o max išėmimo limitas apie 200€ ir jei reikia daugiau vėl 8€.
Iš bankų radau tik UBS ir tai jo ATM nuėmė papildomai savo mokestį +
prie bankinio. Pasidalinkit patirtimi kaip ieskot ATM :)

on 2016-07-19, Baterijas supposed :