Tema: Re: Citadele kortele su nemokamu isgryninimu visame pasaulyje
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-07-14 20:20:09
Kolega šveicaras savo banko kortele realiai gryninasi visur be jokių
mokesčių ir bet kokia valiuta. Ir baksai Uzbekistane ir tugrikai
Mongolijoje. Jau pamaniau, kad atėjo ir į mano kiemą šventė, bet
panašu, kad dar teks tąsytis su grynais ir keityklomis :/

Tiesa Nevada nustebino kažkada, kai pareiškė, kad pakeisti pinigus
galima tik oro uoste ir kazino, o bankai nekeičia :))

Baterijas used his keyboard to write :