Tema: Re: Citadele kortele su nemokamu isgryninimu visame pasaulyje
Autorius: Baterijas
Data: 2016-07-19 22:39:48
Man skubiai reikėjo, tai už 15 svarų atsiuntė per porą dienų.
Kursai normalūs, vakar išsikeičiau EUR į USD net geresniu kursu nei lb.lt
rodė :) Žodžiu, kol kas viskas kaip pasakoj, reikia tik tikėtis, kad nedings
rusai su visais pinigais :)

"Deivis"  parašė naujienų news:nml4ro$d3c$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip kursai? Normalūs nepadidinti?
Debitines korteles priima visas ar tik EU šalių?
Per kiek atvažiuoja kortelė? Pasibandyčiau jei spės per 20d atsiųsti :)

Struktur laid this down on his screen :