Tema: Re: Ar gali būti imamas mokestis už mokestį?
Autorius: Tester
Data: 2016-06-02 23:24:43
Man buvo, kad parašiau darbo adresą kaip siuntimo (UAB toks tai ir pavardė)
tai atėjo foto iš pašto ir prašymas atsiųsti pirkimo popierius. Nusiunčiau,
kai atnešė, buvo užrašas ar tai antspaudas ant pakuotės "gavėjas - fiz.
asmuo" ir nieko nereikėjo mokėti. Spėju, jei būtų parašyta, kad gavėjas -
įmonė, tai visada reiktų mokėti PVM, bet deklaruoti pačiam galima iš anksto
pašte, buvo parašyta laiške, gautame iš pašto.