Tema: Re: Ar gali bÅ«ti imamas mokestis už mokestÄÆ?
Autorius: Fred
Data: 2016-06-02 16:32:13
6/2/2016 16:25, jtdm rašė:
> nu kad ne, pasirodo pvn nuo 22eur, muitas nuo 150eur. kas siuo atveju
> mazdaug i 28USD ir issivarto.

Čia stomatologiniai įrankiai. Tai jei PVM nuo 22EUR, gaunasi, kad dėl
kelių viršytų centų aš turėsiu už šią siuntą sumokėti ne tik valstybei
PVM, bet ir tarpininkui trigubai tiek ir dar mokestį už mokestį..?

Beje, buvo galimybė susitvarkyti siuntą pačiam? Aš beveik visuomet
gaudavau per Lietuvos Paštą, kur šių popierių tvarkymas apsieidavo
kažkas apie 10 EUR. Jei atėjo siuntą per kitą kurjerį ir man jų įkainiai
tvarkymo netinka (jie atsiuntė pasirašyti sutartį-kainoraštį paslaugų,
tačiau pirmąkart susidūrus ir esant tolimam pagal specialybę nuo šių
reikalų, buvo sunku suprasti kiek tas kainuos), ką aš turėčiau daryti?