Tema: Re: Ar gali bÅ«ti imamas mokestis už mokestÄÆ?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-02 16:48:24
as esu pora kartu toki 'kara kariaves' su muitinem ir ju tarpininkais.
bet mano atvejis budavo toks, kad as fiziskai nebudavau mokejes nei
cento uz daiktus, kuriuos man siunte, bet ju verte gerokai virsydavo pvm
ir muitu ribas. t.y. gaudavau for free, bet verte budavo nurodyta. ir
paskambindavo kazkokie tarpininkai ir pradedavo pinigu reikalauti uz
tai, kad as gauciau tas 'dovanas'. kurios realiai tokios ir buvo. tai as
jiems taip ir sakydavau - siuskit atgal, man nieko nereik.
pradzioj lauzesi ir aiskino kad taip negalima, bet as su jais i kalbas
jokias nesileidau. irgi siuntinejo kazkokias sutartis email, kurias as
ignoravau. po kurio laiko tiesiog paskambimo kurjeris ir paklause kada
atvezt dovanas :)
nuo tada dar pora kartu panasus dalykai atejo jau be prisiknisinejimu,
bet cia buvo jau senokai. paaiskinimo kas pasikeite ir kodel staiga man
nebereikejo nieko pasirasinet ir moket negavau, tai ir nesigilinau.