Tema: Re: "Skelbimas" ir durų laužymas
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-02 12:30:38
On 2015-10-02 08:34, ABLomas wrote:
> Tai aš leidžiu. T.y. ir leisčiau, jei paprašytų normaliai - ateitų,
> susiderintų, susitartumėm laiką ir t.t.

Vasarą turėjau analogišką situaciją, tik keitė ne vamzdžius, o langus.
Aptarėm su kaimynais šią situaciją, viena kaimynė sutiko viską
prižiūrėt, nes būna namie visą dieną su vaikais ir tiek tos problemos.
Visi palikom raktus jai, o ji informavo statybininkus, jog raktai pas
ją. Anie baigia eilinį rūsį tvarkyt, jai per domafoną paskambina, ji
nusileidžia ir atrakina sekantį. Tokiu būdu ir rūsiai nestovėjo visą
dieną atviri ir darbai nestrigo, tai darbininkai iki darbo dienos
pabaigos spėjo pakeisti visus langus.

Siūlau ir jums susibėgt ir susitart, nes čia beprasmiška ir visiems
žalinga kova gausis. Be to, kaip jau paminėjo, dar yra didelis klausimas
ar tikrai tas sandėliukas yra tavo asmeninė nuosavybė...