Tema: Re: "Skelbimas" ir durų laužymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-10-02 00:59:46
Pirma tai pradėčiau nuo to ant kiek tas sandėliukas "tavo", nes daug
daugiabučių sandėliuko nuosavybę nustato dažais ant durų nupaišytas
skaičius ir dokumente parašytas "butas su rūsiu".
Tipo daiktai tavo, liest kaip ir negali, bet patalpos bendros visų
gyventojų ir jei bendrija (dauguma) nusprendė kad bus remontas ir keist
reikia vamzdžius... nu žodžiu :)

O jei viskas teisiškai tvarkinga, tai skaitau kad dėl neleidimo pakeisti
vamzdį skaičiuotu prastovą ir konkretaus sandėliuko savininkui per
teismus išstatytų sąskaitą, kad neleidžia patekti prie bendro turto
(vamzdžio) taip sukeldamas nuostolį.

Jei dingtu/būtų apgadinti daiktai, kviesčiau policiją ir rašyčiau.

Čia šiaip pamąstymai, su teise nieko bendro neturiu.