Tema: Re: "Skelbimas" ir durų laužymas
Autorius: KEdas
Data: 2015-10-02 08:29:58
Pradžiai išsiaiškink kodėl ir kokius vamzdžius keičia. Panašu, kad tai
naujas „Antakalnio būsto“ pingų melžimo būdas. Pas mus pakeitė gerus
vamzdžius už 10000€, tai dabar bylinėjamės, nes anie tai padarė be jokio
gyventojų pritarimo, o šildymo sistemos avarijų nebūdavo.

Ir į temą: jokie statybininkai eilinio remonto metu negali pjaustyti
spynų ir lįsti į jiems nepriklausančias patalpas. Tai įsilaužimas.

O tavo atveju