Tema: Re: dėl atostogų
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-08 10:20:33
Žala tokia:

(paprastumo dėlei kalbame 1 mėn. = 28 d.(20 dd.))
1) atveju, žmogaus nebūna darbe 10 darbo dienų. Algą jam sumoka už 10 darbo dienų + atostoginius už 10 atostogų dienų.
2) atveju žmogaus nebūna darbe 14 DARBO dienų, algą sumoka už 6 darbo dienas, atostoginius jam sumoka už 14 darbo dienų.

Pinigai grubiai skaičiuojant - tie patys. Tiek darbdavio sumokami, tiek darbuotojo gaunami.
Realus atidirbimas - kur 10 dienų, o kur 6 dienos. Įmonei ne kas.

Jei eiti į kraštutinumus - pakalbėk su darbdaviu gal tave išleis 250 dienų per metus atostogų? To jam drausti niekas negali juk :)

Johnas