Tema: Re: ar privalomas pasas/asmens tapatybes kortele?
Autorius: simutis
Data: 2009-04-07 15:37:07
Banke laisvai, nes pats naudoju visada. Asm. tap. kort. net nesinešioju. Pas
notarą, tai gal ir ne. Nu čia tik šiaip komentaras, nieko tuo nenoriu
pasakyt :)

Šiaip aš irgi gal pusę metų turėjau negaliojantį pasą ir kortelę. Nuėjus
kažką dar ten lyg aiškino, kad oi, kaip negerai, pasakiau, kad nereik man
išvis ir darausi tik dėl to, kad važiuoju į užsienį ir viskas. Reikėjo
skubos tvarka, tai kortelę pasiėmiau vėliau. Sakė, jei per metus neatsiimsiu
kortelės, tai čia bus kažkoks administracinis pažeidimas.

--
www.infostilius.lt