Tema: Re: ar privalomas pasas/asmens tapatybes kortele?
Autorius: Robertas
Data: 2009-04-07 10:54:34
Esu pradelses ~puse metu, nereikejo paso, nemaciau, kad pasibaiges,
atejo policininkas i namus ieskoti manes :), kadangi buvau darbe, tai
nerado, o kai tevai paklause kodel iesko tai parazito gabalas pareiske,
kad kai ateisiu pas ji issiaiskinsim. Tevai aisku del tokiu zodziu
strioko apturejo, kad kazko prisidirbau. Vienu zodziu nuvaziavau,
parasiau, kad labai gailiuosi ir tt., baudos negavau, bet liepe pasa per
dvi savaites pasidaryti.