Tema: Re: Ar gali priversti dirbti už kolegą?
Autorius: pjezo
Data: 2009-04-03 10:00:13
tikrai? esi VISISKAI tuo tikras?
nes kazkodel tai darbo kodeksas sako kazka kita...
virsvalandiniai darbai isskiriami nuo padidejusio darbu masto.
taigi net jei darbo laikas nevirsijamas, tarkim 5*8 per savaite, padidejus darbu mastui (net jei darbuotojas speja "isipaisyt" i normalu darbo laika) tai jau turi buti apmokama papildomai.

193 straipsnis. Mokėjimas už viršvalandinį ir nakties darbą

Už viršvalandinį darbą ir darbą naktį mokama ne mažiau kaip pusantro darbuotojui nustatyto valandinio atlygio (mėnesinės algos).

197 straipsnis. Darbo apmokėjimas, kai padidinamas darbų mastas

1. Kai padidinamas darbuotojo darbo mastas, palyginti su nustatyta norma, už darbą jam mokama proporcingai daugiau.

2. Konkretūs darbo apmokėjimo dydžiai nustatomi kolektyvinėse ar darbo sutartyse.