Tema: Re: Ar gali priversti dirbti už kolegą?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-04-02 21:43:56
Pas mane panasus atvejis buvo, viena fasuotoja man pareiske: "as uz Onute
nedirbsiu".(Onute megdavo nuo darbo nusiplauti) I ka as jai atsakiau tu
dirbi uz save ir gauni atlyginima uz savo darba, o su Onute leisk man paciam
isisaiskinti. Tokiu atveju darbuotojas turejo ateiti pas mane ir informuoti
apie prasta Onutes darba. Bet ppranui patarciau paciam isiaiskinti su
darbdaviu, jei tai valandinis darbas, tai bet kokiu atveju jis turi darbo
diena isdirbti, jei darbdavys vercia dirbti po darbo tai zinoma uz tai turi
moketi. Jei darbuotojas tycia  vilkina darba, tai reikia kuo greiciau
nukrepti ji gausinti shalies darbo fonda.