Tema: Re: Vagyste autoservise
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-02 09:15:58
nebutinas tas civilnis, kartais ir sazine prabyla.. pas mus servise ir yra
visokiu nutikimu buve. ir vagysciu pasitaike, kurias dalinai ar pilnai
dengem, ir vejas garazo duris atidare placiau, o ten klientas su masina
stovejes i dureles gavo, nors niekas ten jam neleido stoveti,, nu visko
nutinka, bet pirmiausia zmoniskai kalbetis reikia. tik zmogiskumas gali
baigtis kai neber is ko kompensuoti