Tema: Re: Vagyste autoservise
Autorius: NBK
Data: 2009-04-02 01:00:46
Pamenu kai buvau palikes automobili plovykloj, kad nuplautu. Atvykus mane
pasitiko susikrimtes plovyklos virsininkas ir pradejo aiskinti, kad kazkas
lauke ilenke mano automobilio dureles ir pabego. Siaip turejau itarima, kad
jie ten patys su iranga galejo ilenkti, nes ilenkimas nebuvo didelis.
Pasiule sumoketi arba patys uzsiimti dureliu remontu. Zodziu viska sutvarke
ir grazino sutvarkyta automobili.Nors siaip, lygiai taip pat galejo pasiusti
kuo toliau, tipo: "va, mes masina isplovem, pastatem lauke, o ten kazkas tau
ilenke".