Tema: Re: kaip zebra siuo metu ?
Autorius: siaip
Data: 2008-09-15 19:45:38
"aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message
news:gal3d0$jj2$1@trimpas.omnitel.net...
|    kiek zinau is anksciau - Universalus turi uzsienini koef 1:10, Pliusai
gi - 1:30. Taciau - 1024/10 vs 6144/30 = 102kbps vs 204kbps. Taigi
minimaliam greityje pliusas daro universa

taip nelabai galima skaiciuoti. Visu pirma niekada maksimalus sutankinimo
koeficientas nenaudojamas, cia tik ypatingais atvejais kai kazkokia
"katastrofa" (zvejai kabeli nutraukia :), realiai buna apie puse to.

|    Skirtumas dar budavo ir tas, kad fiziniu asmenu planu tinklo paketai
turedavo maziausia prioriteta - t.y., jiem tekdavo tik tai kas tuo konkreciu
duotuoju laiko momentu lieka nuo verslo (juridiniu) klientu. Beto, p2p
srautas anksciau budavo ribojamas, t.y., ijungus siurbykles, automatu
uzsidedavo tam tikros lubos srauto greiciui.

kiek as zinau (gal jau informacija pasikeite) - tai verslo planams isskirtas
atskiras kanalas i uzsieni ir jie tarpusavyje nesiplaka.
del p2p ribojimo - taip, jis buvo ribojamas, taciau konkreciu paros metu.
Nakti atsidarydavo visos slangos ir eidavo pilnu greiciu.

|    Galbut, dabar tas p2p lubas nueme bentjau lietuvoje, o gal ir ne,
nezinau.

Lietuvoje tikrai neturi riboti. Ta patys TEO raso berods savo FAQ'e.

|    Na, pasverus viska - reik dar ziuret i savo tinklo poreikius. Pvz,
tarkim, buna, kad labiau reikia uzsieninio srauto o  ne lietuvisko (bet tai
kad jau ir cia pliusas geriau uz universa :) ). Mano tinkla pliusas dabar
tenkina. O 'siaip' yra teisus - dievai uzmigo su verslo planais, delko
praranda klientus.

Realiai as esu geros nuomones apie DSL universaluji, taciau butent tame esme
kad visiskai beprasmiska moketi tokias $$$ uz 1 mbit kai realiai pigiau
gauni geriau (atsizvelgiant i poreikius). Jei ten reikia ypatingo pingo ir
t.t. - tai gal ir ne, bet man tai nerupi...