Tema: Re: kaip zebra siuo metu ?
Autorius: siaip
Data: 2008-09-13 21:50:58
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
news:gafmpi$1bl$1@trimpas.omnitel.net...
| Na pabandysi sita "pigesni" ir pamatysi kas ir kaip :)

tikiu kad viskas bus gerai. tiesiog TEO verslo klientu sektorius tarsi
uzmigo ant lauru, tas 1 mbit jau nuo neatmenamu laiku greitis nesikeicia,
kai privatiems asmenims greitis isaugo gerokai (kazkada budavo 4 mbit/s).

| Universalus eina 1:1 visur, iskaitant torrentus p2p ir pan.

na ir kas ? 1mbit/s tiesiog per mazai. webui uztenka, aisku (nors ir tai
didesniu portalu puslapiu vartymas jau nera toks "instant", ypac kai
prikista visokiu flashu, streaming video... su greitu planu viskas vartosi
tiesiog akimirksniu)

| emule pamirsk, torentai uzsienyje - labai sunkiai.

nesamones. turiu patirties naudojantis tuo paciu premiumu kai dar buvo
4mbit/s, tai specialiai testavau kazkada kiek realiai per 24 valandas
parsiuncia. taip, diena, piko metu greitis krenta, taciau nakti budavo ir
250 KB/s ir bendras kiekis buvo kazkas 8 GB (ir ne LT, t.y. ne is LM siusta,
o is uzsienio trakeriu). Ir jei teisingai pamenu, tie 8GB neriba, tiesiog
viska parsiunte kas buvo uzdeta ir nebuvo ka siusti, realiai butu daug
daugiau..

Nera tas premiumas toks blogas kaip ji piesia. Tikiu kad ir dabar nebus
blogiau.

| nemazai buna svyravimu. Nemazai buna ir visokiu atsijungimu ar neveikimu
| (cia aisku labiau nuo lokacijos priklauso).

atsijungimu man buvo nemazai ir su universaliu.

 Beto ir uploadas bus mazesnis
| pas premiuma ir jis svyruos. Realiai kokia 500kbps gal isbezdes.

uploadas nera aktualu, nesiunciu kazko daug, gigabaitiniu laisku nera.