Tema: Re: kaip zebra siuo metu ?
Autorius: siaip
Data: 2008-09-13 23:19:03
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
news:gah5no$3nb$1@trimpas.omnitel.net...
| tu dabar tiesiog bandai save itikinti kad tai, ka uzsisakei bus liuks.

Nu kad man nera tikslo saves itikineti. As realistas. Kadangi turiu teigiamu
pavyzdziu, tai nebijau.
Jei tikrai ten butu labai blogai, tai nerizikuociau.

Pas ji netik greityje esme bet ir apskritai
| sesiju ribojime. Tu paleidi koki puslapi tai ne tai kad ji 50% leciau
| krauna, bet jo ISVISO nekrauna. Sedi, lauki, refreshini.....tada siaip ne
| taip uzkrauna. Ne 2mbps bet 0.2kbps buna.

Nu sorry, bet nieko panasaus nepastebeta su minetu optimaliu. Aj, cia gal
turi galvoje, kad nekrauna puslapio kai backgrounde sukasi torrentas ar
emule ? del sito nesigincysiu, nes nemeginau, bet siaip nieko nesiunciant,
tai varte puslapius man nerealiai.
Sesiju ribojimas turetu jaustis is esmes su p2p, nes www ir kt. tai neturetu
stabdyti del to.

| Nakti gal ir geriau, bet kam svarbu naktis?

na jei jau kalbam apie leechinima (kas cia visiems be galo svarbu :) tai is
esmes nera svarbu koks ten greitis konkreciu paros metu.
Svarbu kiek apskritai per para galima nukrauti. Mano patirtis sako kad
premiumas is esmes nieko neatsilieka, nesvarbu kad diena jis ten vos kruta,
bet nakti "atsigriebia". ir bendras kiekis issilygina. Nors is esmes man
leechinimas yra px. Man svarbu www.

| Su lietuva pop planai ok, bet uzsieni daug greiciau varto ir daug
stabiliau
| dirba universalus planas. Plius pingai pas ji geresni ir stabilesni
| (geiminant tikrai universalus geriau negu pop planai).

geimai man visiskai neaktualu ir ypac pingai. newarcraftinu ir nequakinu :)
beje, kas liecia website vartyma, tai vis tik lietuviski tinklapiai ziurimi
nemazai. todel greitis LT yra svarbus argumentas.

| Yra savu pliusu yra minusu, siuntimas is LT geriau. Faktas. Bet yra dalyku
| kurie yra ir prastesni pas premium. Ir tas uzknisa.

Bendroj sumoj manau islosiu.