Tema: Re: kaip zebra siuo metu ?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-09-11 18:16:09
Specialiai mazai kas spaudzia, jei rimtai prisijungia prie trekerio.
Atvirksciai - yra suinteresuoti geru reitingu. Nebent koks mazvaikis...
   Kalbejom, tai kalbejom... pas mane vedant dar DSL City kazkuri tai +
plana, praklojo nauja grazu kabeli is pirmo auksto i buta. Tiksliau,
praklojo net pries ivedant telefona, nes tai antras telefonas bute. Geresniu
nebuna. Bet praejus keliems metams suprastejo ir begerint visai susikniso.
Gal kazkur toliau, uz namo ribu, bet tai ne mano reikalas
Ieinantis greitis mane nelabai jaudina, yra iki 3500 kbp/s, sakykim
pakankamas, bet iseinantis visai nivpzdni v krasnuju Armiju.
   Kadangi artimiausiam penkmeti nebesisviecia pagerejimas, iseinant is
krizes belieka uzsakyt INIT  Opti2  2048/4096  1024  59,00 plana su 1024
kbp/s OUT. ir moket dviem provaideriam?
Ar bandyt Zebro Premium+. bet niekas nesako, ar TEO tam planui garantuoja
koki nors padoru trafika...