Tema: Re: Internetas kompiuteryje
Autorius: LB
Data: 2016-03-11 11:23:33
tokiu planu buvo anksciau :)
bites turiu kazkoki - 20 Gb, paskui diena riboja greiti, nakti neribotas
bet dabar tokiu nebera, ir labai aktyviai siulo pasikeist - tik kad man
labaaai jau geras ir toks
turbut nesiekia 10 euru, nes 30 moku uz 3 telefono numerius ir mobilu
interneta.
Beje, net vilniuje (!!!) yra kur galiu naudotis tik tada, kai randu atspindi
nuo priesais esancio namo. Provincijoje veikia visur, kai kur tik pastui
pasitikrint rysio ir pakanka.