Tema: Re: Internetas kompiuteryje
Autorius: Robertas
Data: 2016-03-09 14:45:38
Reikia ziuret ju webe zemelapi su padengimu tuose vietose kur lankytis
planuoji. As nei omnio nei tele2 nesu bandes, kainas visu zinau tik del
to, kad buvau nemokamai bite paemes pabandyti ir paskui ziurejau ar kiti
operatoriai kazko geriau nesiulo, kadangi teo Adsl uz akmens amziaus
technologijas (8mbps down/500kbps up) ir ne krikscioniska kaina
nedziugina. O bite bandziau 15km nuo Kauno, trauke 4g, 56mbps down,
22mbps up, o bet taciau ribotas neribotas planas taip pat nesuzavejo
savo ribotumu (70gb limitas nuo 7 ryto iki 24h).