Tema: Re: Internetas kompiuteryje
Autorius: 4r
Data: 2016-03-09 08:22:14
taip intikas reikalingas tik paštui, tai galvoju apie 10gb planą, tiesa kaip
apriboti įvairių programų jungimasi prie interneto kai naudojamasi mobiliu
internetu, neseniai buvau Laptopą pajungęs per mobilu (wifi hotspota
pakures) tai per 30 min sugebėjo 500mb nusiurbti (ale visokie update, sync
ir panašiai) tai jungiau staigai ta wifi hotsota lauk.

4r

"Robertas"  wrote in message news:nbmhjf$558$1@trimpas.omnitel.net...

Mezon atkrenta, lieka operatoriai, eini i ju weba ir ziuri kurio 4G
padengimas geriausias tada renkiesi operatoriu. Neparasei, kam ir kiek
bus naudojamas tas interneras, itariu, kad i 10eu sunkiai tilpsi. Siuo
metu visi opreatoriai siulo ribotus "neribotus" planus, omnio
"neribotas" uz 28eu duoda 128gb per menesi (nuo 12 nakties iki 8 ryti
trafficas neskaiciuojamas), tele2 "neribotas" 100gb per menesi (nuo 12
nakties iki 8 ryti trafficas neskaiciuojamas) lyg 24eu, bite "neribotas"
19eu 70gb (nuo 12 nakties iki 7 ryti trafficas neskaiciuojamas). Jei
intikas reikalingas tik pastui tada rinkis paprastesni plana, tada gal
tilpsi i 10eu.