Tema: Re: Internetas kompiuteryje
Autorius: 4r
Data: 2016-03-10 08:16:30
o kur rasti ju padengimo žemėlapį? ar ne bus taip kad vos tik išvažiuoji iš
miesto esi off-line?

beje koki modema rinktis prie laptopo ar išorinį ar pajungiamą prie PC per
USB?

tele2 pvz siulo rinktis :

http://tele2.lt/verslui/mobilieji-telefonai/huawei-e5573s-320-wifi-lte-6386?plan=6663&kaina=0
, išsikrovus baterijai lieki be interneto ir  reikia jungtis su kabeliu prie
PC.

http://tele2.lt/verslui/mobilieji-telefonai/huawei-e3372h-153-usb-lte-6384?plan=6663&kaina=0

šis įjungiamas kaip USB raktas  - nereika galvoti ar batareika įkrauta -
vienintelis keblumas naudojant mašinoje ar ant kelių - galima netyčia
nulaužti modemą?

4r

"N14"  wrote in message news:nbppiu$eri$1@trimpas.omnitel.net...

Dabar mezon gimtadienio proga uz 1 eur siulo neribota interneta, greitis iki
3megabitu per sekunde. www.mezon.lt