Tema: Re: CROSS: Add-on'as Thunderbird'ui Join-NG v0.6
Autorius: Laimis
Data: 2013-01-16 00:12:11
Paulius Zaleckas rašė:

> Manau 0.7 jau idesiu :)
> Dar noriu viena bug'a istaisyt...

Manau, palūkėk dar kokių 0.8... :-)
Nes sakyčiau, kad kaip minimum, ką reikėtų padaryti, tai jungti ne
string'us (pabandyk įsivaizduoti kelių šimtų MB ar net keleto GB string
concatenation), o failus. Apskritai reikėtų panaudoti NetUtil.jsm ir
asyncCopy(), kopijuojant atskiras dalis į failus ir tokiu būdu gaunant
lokalų kešą; antraip sinchroniškai siunčiantis kelis šimtus dalių
lėtesniu/stringančiu ryšiu jų jungimas gali gautis beveik neįmanomas...
(tik sukasi hourglass'as, sukasi ir pYst dėl kokios vienos užlinkusios
dalies siuntimo, visų kelių šimtų dalių jungimui kaput; sorry, try again...)
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Code_snippets/File_I_O

Na, jei iki to planai nesiekia, tai bent jau reikėtų parse'inti OE
uuencod'intų dalių subject'ą ir kiekvienai daliai išgliaudyti sekos
numeriuką, _sekti_integrity_; labai nesunku pasižymėti keletą
attachment'ų (daugiau, nei reikia) ir jungimas (kaip ir rikiavimas pagal
subject'ą neveiks korektiškai), be to, kad bus visiškai
neaišku/neinformatyvu, kodėl pabiro (nesujungiama) visa grandinė, jei
joje iš kelių šimtų dalių trūksta kokios vienos ar kelių (neaišku kokių;
skrolink po langą ir gaudyk akimis, skaičiuok...)
Apskritai idėja/pasiūlymas: nėra iš principo labai sunku realizuoti visų
dalių surinkimą, pažymėjus tik vieną.

p.s. tiek buvo numatyta, kai man kilo mintis pasikoreguoti tą plugin'ą;
pradėjau, užmečiau.