Tema: Re: CROSS: Add-on'as Thunderbird'ui sujungti zinutems (combine & decode)
Autorius: amenox
Data: 2013-01-15 13:35:45
Tai kad livemail2009 newsgroup dalis praktiškai identiška senajam OE, tiek
GUI tiek funkcionalas. Man išvis nesuprantama kodėl jo pavadinimą pakeitė,
matyt todėl kad prie OE prikergė prisijungimą prie live.com. :) Ta prasme
alternatyvų žinoma kad yra, bet kam OE tiko, tai livemail2009 tikrai labai
neblogai pakeis jį, beje sukas tiek ant 32bit tiek 64bit sistemose, tik
žinoma kaip minėjau neleist MS updatint jį iki 2011 kurį jie galutinai
suxerino. :)