Tema: Re: CROSS: Add-on'as Thunderbird'ui sujungti zinutems (combine & decode)
Autorius: amenox
Data: 2013-01-15 19:16:43
Na šiaip vienas niuansas kad winmail instaliavimas toks biški iškreiptas
naujose os, wlm paprasčiau - paleidi setup ir psio. O dėl panašumo tai jo,
yra niuansų, bet iš esmės wlm naudoju tik newsgrupams ir tai pagrinde kad
ten su binarais mažiausia hemorojaus nuo senų laikų. O iš esmės tu teisus -
pabandai ir susirandi prie dūšios limpantį. :)