Tema: Re: CROSS: Add-on'as Thunderbird'ui sujungti zinutems (combine &decode)
Autorius: Levas
Data: 2013-01-15 00:20:21
nera. Nes M$ panaudojo internet explorerio dalis paciam OE. Pas naujus
windowsus jie nesuderinami.
Yra toks winmail kuris lygtai ir bando veikti, bet man po kazkurio
oficialaus updeito nebeveikia. Todel perejau i audrapauksti. Zinutes
sujungineju rankutemis su uudecode ar panasiai.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt