Tema: Re: alus ir rukyta zuvis
Autorius: SMart
Data: 2009-06-01 09:51:35
šalto rūkymo bute nepasidarysi, per tas reikalingas 4-8 val. žuviai
išrūkyti gaisrinė kokius penkis kartus atvažiuos. Karšto - laisvai.
Naudoju tokia:

http://www.zuklys.lt/katalogas/index.php?productID=209

pjuvenų reikia dviejų šaukštu kurios susmilksta pilnai ir ramiai
sulenda į gartraukį. Ant dujinės, 15 min ir žuvis paruošta.

M.