Tema: Re: alus ir rukyta zuvis
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-28 07:57:49
"at" <""milaslt\"@(at)yahoo.com"> wrote in message
news:gvk8t3$3hg$1@trimpas.omnitel.net...

> Lynu kartais buna "iki". retai ir po nedaug, bet kartais po kelis butent
> ten susizvejoju. Issirukyti galima paciam. Dailiu buitiniu rukykleliu yra
> zveju parduotuvese ~120lt. pastatai ant duines 0 dumu ir po 15 min galima
> valgyti. + valgai karsta ir turi papildoma atrakcija.

Asmeniskai man neteko matyt pirkt lynu parduotuvese,bet zuvu turgeliuose ju
retai ,bet buna.
O kad galima issirukyt tokiu budu kaip pats aiskini,tai tikrai galima.Yra ir
pigesnis budas - rukyt orkaiteje : apatine skarsda iskloji alu folija ir ant
jos paberi pjuvenu.Jungi apatini kaitinima+ ventiliatoriu ir pirmyn!