Tema: Re: alus ir rukyta zuvis
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-28 07:54:11
"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
news:gvk3fa$sod$4@trimpas.omnitel.net...
> tiesa, buvau diena nevalges, o "akomponavo" shamui  silta ciabata su
> smetonishku sviestu bei chablis, tai gal ir del to :)
>
> bet man tikrai patiko, nors karshtai rukyta shama reikia pripazinti
> valgiau pirma karta gyvenime

Sakykime,kad as dar labai abejoju ar tai musiskasis samas del jo mesos
strukturos ir jos spalvos,bet tai ne taip svarbu,nes sitokios asociacijos
man kyla kaip zvejojanciam asmeniui.O visi kiti itarimai man kyla todel,kad
pats jau begale metu rukau savo apties sugauta zuvi ir isivaizduoju koks jos
skonis turi buti!
Mane is viso sito Vynotekos rukytu zuvu asortimento,labiausiai ir nemaloniai
nustebino,kad tiek samas,tiek ungurys,tiek upetakis buvo identiskai vieno
skonio.O tai jau leidzia daryt prielaida apie tai,kad visos sitos zuvys buvo
apdorotos vienu prearatu,kuris suvienodino skoni :(
Su lygiai tokia pat beda as susiduriau pernai Palangoje,kada pirkau ivairiu
rusiu rukytos zuvies is kilnojamo kioskelio,stovejusio prie buvusio
"okeano" - tiek karsis,tiek eserys,tiek lasisa,tiek menke visi buvo vienodai
neskanus.
O kas baisiausia,kad nebuvo imanoma atskirt ar tai saltas ar karstas
rukymas,del ko dar syk darau prielaida,kad Vynotekoje parduodamos zuvys,nera
rukytos,o yra kitaip termiskai apdorotos.Klausimas kaip? :(