Tema: Re: alus ir rukyta zuvis
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-29 09:15:24
"vytas" <vytasra@gmail.com> wrote in message
news:gvn1r5$e4e$1@trimpas.omnitel.net...
> nu... nezinau. kazkaip visada rukydavau 6-8 val. alksniu malkom. tai
> kazkaip zuvis ir dumais ir zuvim kvepia.. ir alaus ne tiek daug reik.

As kaime irgi rukydavau zuvi dumineje pirtyje ilgai - kol isikurens pirtis.O
tada po pirties labai gerai sueidavo su aluciu.
Bet nepasakycau,kad taip isrukyta zuvis butu skanesne ,nei isrukyta 200 l
metalineje statineje.Tiesa,ugnis tiokioje mano "rukykloje" i vidu
nepapuola,o apacioje svyla tik tie patys alksniai ar vaismedziai,o nuo ju
kyla dumai.Kuom man patinka sitas rukymo budas tai,kad niekad zuvis nebuna
suodina.