Tema: Re: Ka prie alaus atejus savaitgaliui?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-05-22 17:52:24
> As papriestarausiu - nu nepatinka man prie alaus tos vytintos mesytes nors
> tu ka... Vytinta zuvis - kitas reikalas, ale kai tevas zvejys, tai sito
> gerio turiu :)
> Bet kokiu atveju siam savaitgaliui jau uzmerkiau zirnius, o kas po ju - bus
> matyt :)

Žirniai gerai. Bet nemaišykim, žirniai tai kaip ir maistas, ne užkandis. Nu suvalgai tu lėkštę, bet gi ne visą vakarą valgysine 3-4 valandas iš eilės kol geri alų. Tas pats ir su kepiniais visokiais fritiūriniais, keli sparneliai, nusivalai pirštus ir fsio nu.
O vytintos mėsytės ar sūrio reikia labai mažai, skonis labai intensyvus, krimsnot gali visą vakarą, o manau ir sveikiau nei visi tie riebalais varvantys kepiniai.
Aš asmeniškai kepiniams dedu minusą, žirniams pliusą (bet tik kaip patiekalui, ne kaip užkandai), o pats renkuos sūrio ir vytintos mėsos asorti.
Beje, paakintas trečdalio planetos gyventojų atstovų (šimtų kiniečių) šįvakar bandysiu ispanišką kumpelį jampt, bo jis man visad labiau kažkodėl salotinis priedas buvo o ne alaus užkanda. Tad naikinsiu spragas išsilavinime, bet visgi netikiu, kad jis nors iš tolo prilygs ex maksiminei basturma.

O dėl žirnių, čia kažkas patarimo prašė, tai sekančiam poste įmesiu seną savo žinutę iš čia, ten aprašyta tinkama mano nuomone žirnių gamyba.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt