Tema: Re: Avienos shashlykas
Autorius: bzik
Data: 2009-04-24 12:29:18
saslikas ir yra kepsnelis ant iesmo :) Totoriskas shish - iesmas, Rusijoj
tapo lengviau tariamu shash. Ir shashlykas yra rusiskas darinys, XX a.II
pusej paplites per masinio maitinimo istaigas. Kaukazieciai jo nevartoja -
turi savus nacionalinius pavadinimus. Artimieji rytai ant iesmo kepta mesa
vadina kebabu.