Tema: Re: Avienos shashlykas
Autorius: RS
Data: 2009-04-24 11:56:45
Tai, kad ne, nebent jame gryname ilgai mirkysi  (o kodel tada ne i sieros
rugsti??).
Cia dar ir skonio reikalas, bet man saslykas paruostas be acto - aplamai
nera joks saslykas, o tik kepsnelis ant iesmo, kazkoks.. kebabas, kuris gali
buti ir labai skanus, bet tai jau joks saslykas. Butent actas ir suteikia
mesai ta specifini saslyko aromata ir skoni, isskirianti sasla is kitu
kebabu. Mesa ne bet kokia tinka saslykui. Tinka aviena, kiaulines sprandine.
Pvz. vistienos "saslykui" jau netinka actas, ten kitoks marinatas. Ka cia
prirasiau - tik mano nuomone, nesu kulinarijos guru :) Butu idomu jei
zinovai pasidalintu _tikro_ saslyko receptais, ne tik marinato sudetis, o
kiek laiko marinuojat ir t.t.