Tema: Re: Tai sakote mėsos kombinatai iš tikrųjų rūko dešras? :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-12-04 12:42:33
Idedu zinia - neruko!!! Kazkas ideda irodyma, kad netiesa ir mesa rukoma.
Keiciam plokstele - ruko, bet mazai!!! Ir da prasoam, kad neskanu. Nes nu
shito argumento taigi jau niekas neuzgincys.

"homo erectus"  wrote in message news:k9kg57$dvs$1@trimpas.omnitel.net...

2012-12-04 11:20, Linas Petkevičius rašė:
> Nu ten filmuke pasako. Meluoja?

Tu, kaip teisininkas, turėtum greitai "tarp eilučių skaityti": taigi
sako "iki keturių parų". Tad gali būti tiek 4 minutės, tiek 4 valandos,
tiek 4 dienos rūko - visos "iki 4 parų". Čia kaip ir nuolaidos "iki 40%"
parduotuvėje, užeini, o ten kokiai vienai nusususiai prekei -40%,
kelioms po -10%, dauguma išvis be nuolaidų.

Na bet aš nukrypau. Faktas tas, kad tos pačios Krekenavos rūkyti mėsos
gaminiai nei iš tolo nekvepia taip, kaip natūraliai rūkyti gaminiai.
Neužuodžiu aš ten tikro dūmo kvapo nors tu ką. Būtų labai įdomu išgirsti
paaiškinimą kodėl.

Beje, apie sūdymą paklausėte? :) Sūrymas išvirkščiamas ir taip labai
pagreitinamas sūdymo procesas. Tik nutylėjo, kad tuo pačiu yra iš
kilogramo mėsos padaroma gerokai daugiau nei kilogramas + švirkščiama ne
tik druska su vandeniu, bet ir priedai, kurie neleidžia visam tam
vandenukui iš mėsos išbėgti. Rezultate į natūralų gaminį visai nepanašus
kažkoks šlapias tąsus pasityčiojimas iš mėsos.